Публічне управління та адміністрування
Візія програми
Підготовка нової генерації представників публічного сектора.
Служіння на засадах високого професіоналізму та етики.
Для кого програма?
- Для представників органів місцевого самоврядування та державної влади.
- Для представників політичних партій.
- Для представників бізнесу, що працюють в напрямі GR.
- Для активних громадян, що прагнуть стати новими лідерами.
- Для керівників закладів системи охорони здоров’я.
Чого навчає?
Навчання на магістерській програмі з публічного управління та адміністрування передбачає підготовку фахівців вищого рівня кваліфікації, здатних формулювати і розв’язувати комплексні практичні проблеми публічного управління та адміністрування, організовувати та здійснювати аналітичну, управлінську та адміністративну діяльність.
Спеціалізації
- Державна політика.
- Європейська співпраця.
- Електронне урядування.
- Публічне управління у сфері охорони здоров’я.
- Переваги МПА
Модульний формат
- навчання 4 дні на місяць (середа-субота);
- довідка для роботодавця (додаткова відпустка).
Викладачі – практики
- Українські та гостьові іноземні викладачі, експерти, практики та публічні інтелектуали зі США, Норвегії, Нідерландів, Польщі.
Закордонні стажування
- м. Осло (Норвегія) – короткотермінове (4 тижні) та довготермінове (3-6 місяців) стажування з електронного врядування;
- м. Лондон (Великобританія) – стажування з публічної політики.
Залучення до реалізації практичних проектів та виїзні модулі
- м. Варшава (Республіка Польща) – лекції (Коледж Європи, Натолін), зустрічі з експертами, візити в міжнародні організації і урядові структури;
- м. Київ та інші міста України – вивчення публічного адміністрування на місцях, візити до установ, організацій, на підприємства.
Зустрічі з експертами та середовище
Участь у динамічному духовному та культурному житті спільноти УКУ, затишне студентське містечко, непересічне ціннісне середовище.
Компетенції випускника
- Аналізує процес розробки, впровадження та оцінки політик, а також володіє методиками контролю та оцінки роботи працівників державного сектору.
- Вміє ініціювати, організовувати та керувати інноваційними проектами на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Володіє сучасними передовими методами роботи з персоналом, несе правові знання в маси, пропагує необхідність утвердження демократичних засад, законності і правопорядку в суспільстві.
- Приймає обґрунтовані управлінські рішення, в тому числі в конфліктних ситуаціях, а також з метою їх запобігання
- Розробляє та проводить комунікативні заходи задля забезпечення громадської підтримки прийняття управлінських рішень на всіх рівнях публічного управління та адміністрування.
- Застосовує, розробляє й удосконалює сучасні технології, в тому числі адміністративно-управлінські, інформаційно-комунікаційні технології, в управлінській, адміністративній діяльності.
- Визначає, обґрунтовує та критично оцінює стратегічні напрями розвитку на загальнодержавному, регіональному, місцевому та на рівні організації.
- Знає принципи складання місцевих та державних бюджетів, вміє аналізувати їх статті.