- Аналіз ринку та аналітика для прийняття управлінських рішень
Дисципліна покликана сформувати в студентів цілісне бачення від збору даних до аналізу поставленої проблеми. Дисципліна складається із трьох змістових блоків. Під час першого змістовного блоку розглядається MS Excel як інструмент для аналізу даних. Друга частина курсу дає відповіді на питання, які дані потрібно зібрати для розв’язання поставленої проблеми. Остання частина дисципліни сфокусована на лінійній регресії, її застосуванні у бізнес-аналізі та інших інструментах аналізу та візуалізації даних.
Дизайн мислення – це творчий метод розв’язання проблем. Зазвичай для того, щоб розв’язати задачу, ми змушені збирати масу інформації, обробляти її, визначати можливі дії та наслідки. Але інколи задача може бути занадто складною, дані – викривленими, а їх обробка – дуже дорогою. У такому разі нам допоможе не аналітика, а дизайн-мислення. За короткий час проведення курсу учасники отримають натхнення та ідеї від цільової аудиторії, зрозуміють її ключові проблеми та точки болю, згенерують величезну кількість ідей, будуть прототипувати та тестувати їх на реальних користувачах.
Курс спрямований на надання інформації про загальні умови правового регулювання бізнесової діяльності в Україні з акцентом на практичний аспект та реалії застосування відповідних правових норм малим бізнесом.
- Експерти командної роботи
Дисципліна має на меті навчити учасників спілкуватися та співпрацювати таким чином, щоб дати їм змогу себе реалізувати у прийнятті комплексних рішень, формуванні лідерських навичок, що в подальшому дозволить ефективно працювати в команді для досягнення поставлених завдань та цілей.
- Ефективне управління командою і лідерство
Курс «Лідерство» – це курс про лідерство у волатильному світі, який потребує постійних змін організацій та трансформації парадигми мислення працівників компаній. Якими мають бути лідери, що виводитимуть їх організації в топ-позиції в 21 столітті – саме про це цей курс. У межах курсу будуть розглянути наступні питання: різниця між лідером та менеджером, новітня парадигма лідерства, модель ефективного Лідера, застосування інструменту матриця стейкхолдерів.
- Економіка та фінанси для прийняття управлінських рішень
У сучасному світі управлінцям різних ланок потрібно добре розбиратися в основних макроекономічних поняттях та розуміти як ті чи інші явища впливатимуть на бізнес. Правильне планування майбутньої бізнес діяльності повинно включати в себе аналіз сценаріїв в економіці, їх можливий ефект на прибуток компанії.
- Менеджмент ведення проектів
Вивчення діяльності, спрямованої на управління командою, ресурсами, комунікаціями, ризиками, якістю. Навчитесь застосовувати прийоми оцінки, планування, організації, моніторингу та контролю у різній послідовності залежності від методології. Інтеграційний менеджмент, управління змінами, планування та бюджетування проектів, управління життєвим циклом продуктів, управління та контроль якості, управління змінами.
- Управління інноваціями у компанії
Ця дисципліна буде корисною, для тих кому цікаво дізнатись про: інновації та їх вплив на розвиток компаній, про стартап-індустрію, передумови та інструменти створення успішних продуктових компаній, інструментарій для побудови та перевірки бізнес-гіпотез, як представляти власні проекти потенційним інвесторам, а також як побудувати ефективну бізнес-модель для стійкого розвитку бізнесу. Не кожному потрібно розпочинати власну справу, але кожному корисно розвивати підприємницьке мислення, думати і діяти як це роблять стартапи – швидко, адаптивно, гнучко, масштабно, інноваційно.
- Управління запуском інноваційного бізнесу та бізнес-дизайн
Ця дисципліна є моделюванням того, як стартапи народжуються та зростають в реальному світі: невизначеність, короткі терміни виконання, стрімке масштабування, глобалізація ринків. Метою цієї дисципліни є ознайомити слухачів зі стартап-індустрією, найкращими сучасними способами розвитку нових бізнес-моделей. Під час дисципліни детально розглядаються аспекти, що стосуються виявлення проблем, методології перевірки власних ідей, розвитку клієнтів та бізнес-моделювання. Також вивчаються інструменти для успішної презентації себе та своїх проектів потенційним партнерам,
клієнтам та інвесторам.
- Маркетинг та бізнес-комунікації
Навчальна дисципліна складається з наступних змістових блоків: «Створення споживчої цінності», «Цифровий маркетинг» та «Бізнес-комунікації». Навчаючись, учасники зможуть оцінити наскільки конкурентною є маркетингова стратегія їхньої компанії, портфель власних брендів. Проаналізувати клієнтський шлях, побачити з чим зустрічається клієнт у процесі взаємодії з компанією та покращити/оптимізувати його.
Важливість правильного фінансового планування важко переоцінити. Цей курс покликаний навчити студентів коректно вибудовувати фінансову модель власного проекту та розраховувати основні показники економічної успішності бізнесу. Матеріал базується на найкращих світових практиках та досвіді роботи з фінансовими моделями українських компаній.
Після вивчення курсу учасники зрозуміють в якому режимі знаходиться їх проєкт (організація, керування, управління) та отримають навички, необхідні для функціонування та розвитку на відповідній стадії, ознайомляться з функціональною структурою компаній та зможуть описати відповідник для своєї компанії, а також визначити відповідальних осіб та вибудувати взаємодію між ними. Ознайомляться з поняттям контрольованого кроку розвитку та процесу стратегування, де планування є одним із ключових етапів. Результатом навчання в аудиторії будуть проєкти стратегічних сесій для своїх компаній, а результатом після навчання проведене стратегічне планування відповідно для кожної компанії/проєкту.
БЛОК ДИСЦИПЛІН ВІЛЬНОГО ВИБОРУ
*курси є кросфункціонального характеру, перелік може доповнюватися/змінюватися
- Цінності у сучасному світі
- Християнство і сучасність
- Психічне здоров’я в організації
- Цілі Сталого Розвитку
- Моделювання бізнес-процесів
- Соціальне підприємництво: прибутковий бізнес
- Інструменти публічної політики для бізнесу
- Професійне емоційне вигорання
- Латеральний маркетинг. Технологія пошуку інновацій
- Результативні переговори
- Лідерство в горах
- Поведінка споживача
- Фасилітаційні навички: залучення людей до генерування та прийняття рішень