Менеджмент маркетингової діяльності

Чому саме ця програма в УКУ?

Освітня програма «Менеджмент маркетингової діяльності» / MSc in Marketing Management є інноваційною за змістом програмою, спрямованою на підготовку конкурентоспроможних затребуваних ринком фахівців, які поєднують компетентність в сфері менеджменту та маркетингових інструментів забезпечення ефективності бізнес-процесів. Програма поєднує академічну і прикладну підготовку та відповідає амбітній місії УКУ та Львівської бізнес-школи – плекати спільноту етичних бізнес-лідерів, які приймають глобальні виклики і представляють Україну на бізнес-карті світу. Окрім того, УКУ є університетом, якому довіряють в суспільстві і який дбає про інтелектуальне та духовне зростання своїх студентів та випускників.

Для кого

Ця програма створена для людей з початковим досвідом у сфері маркетингу та PR, яких цікавить системне навчання та практичних досвід, ґрунтовні знання, здобуті у найкращих експертів галузі, кар’єрне зростання та підсилення усіх необхідних навиків та компетенцій, щоб стати справжнім фахівцем з маркетингу. Програма буде актуальною для тих, хто хоче розуміти ринкові тренди маркетингу і під час навчання створити власне портфоліо з реалізованими маркетинговими проектами та рекомендаціями від компаній після успішного проходження практики у них.

Структура навчальної програми 

11 модулів (тривалість одного модуля 4-5 днів, 1 раз на місяць)

Дисципліни вільного вибору

Літня практика

4-й семестр – підготовка та захист дипломного проекту.

Переваги програми

  • Сучасна європейська освіта в Україні

Львівська бізнес-школа УКУ пропонує сучасну європейську магістерську програму, навчання у найкращих маркетологів-практиків з України та з-за кордону, постійне менторство та можливість отримати практичний досвід реалізації маркетингових проектів під час навчання

  • Аналітика

Програма передбачає розвиток аналітичних здібностей учасників. Серед курсів – аналіз ринку та маркетингові дослідження, поведінка споживача, лідерство та стратегії. Це дасть учасникам програми базу для росту від маркетолога до маркетинг-директора

  • Середовище УКУ і LvBS

Учасники програми з перших днів навчання стають частиною динамічної бізнес-спільноти LvBS, разом з нею розвиваються професійно та особистісно, що є довгостроковою інвестицією у власне майбутнє. Окрім того, Український Католицький Університет забезпечує найвищі стандарти освіти у сучасному навчальному корпусі у Львові, а також формує середовище людей, які готові відповідально працювати для розвитку України і спільно творити її європейське майбутнє на фундаменті християнських цінностей

  • Ліцензійна програма

Програма є ліцензована для набору студентів Міністерством Освіти та Науки України

  • Володіння інструментами маркетингу

Програма побудована таким чином, щоби поєднати ґрунтовні системні знання з маркетингу та досвід використання на практиці інструментів маркетингу для реалізації кампаній

  • Експертиза

Викладачі програми – висококваліфіковані українські та іноземні фахівці  з практичним досвідом та цікавими кейсами в сфері маркетингу. 

 

  • Краще розуміє потреби компаній та клієнтів.
  • Реалізує стратегії, націлені на ефективність бізнесу та організацій.
  • Створює конкурентоспроможні бренди/продукти і вміє їх просувати за допомогою інструментів маркетингу.
  • Реалізує інноваційні маркетингові проекти.
  • Впевнено володіє інструментами digital-маркетингу і комунікацій.
  • Планує і реалізовувує маркетингові кампанії у Facebook, Instagram, Youtube, Telegram, Google Adwords.
  • Має портфоліо з реалізованими на практиці маркетинговими проектами в бізнесах різного рівня та рекомендації від компаній.

Економіка, бізнес та менеджмент

  • Бізнес як система
  • Економіка для бізнесу
  • Фінанси
  • Основи маркетингу для бізнесу

Дані та аналітика

  • Аналіз ринку та маркетингові дослідження
  • Поведінка споживача
  • Продуктовий менеджмент та управління якістю
  • Управління продажем та збутом
  • Розвиток нового продукту та інновації
  • Дизайн-мислення

Управління відносинами з клієнтами та комунікації

  • Бренд-менеджмент
  • Бази даних та управління клієнтським досвідом
  • Візуальні комунікації
  • Інтегровані маркетингові комунікації
  • Реклама та PR

Цифровий маркетинг

  • Social Media Marketing
  • SEO, PPC, таргетинг, E-commerce

Лідерство, стратегії, етика

  • Лідерство
  • Етика маркетингу
  • Стратегічний маркетинг та конкурентні стратегії

Вибіркові курси:

  • Учасники програми мають можливість обрати 3 курси із переліку вибіркових курсів бізнес-школи (Управління проектами, Організаційний розвиток, Моделювання бізнес-процесів, Емоційний інтелект та інші)
  1. Диплом бакалавра із будь-якої спеціальності.
  2. Досвід роботи або практики в маркетингу або SMM від 6 місяців до 1 року.
  3. Знання англійської мови на рівні, який відповідає вимогам МОН вступу в магістратуру за спеціальністю “Менеджмент” у 2019 р. (рівень B2).
  4. Знання математики на рівні «достатній», згідно з державною системою оцінювання вищої освіти.
  • Вартість навчання

110 000 грн.

Рання реєстрація на програму до 1 червня, 2021 року – 100 000 грн.(кількість місць обмежена)

Оплата участі у програмі здійснюється 5-ма платежами.

  • При участі у програмі за ранньою вартістю (100 тис. грн.) , розмір платежів та термін їхнього здійснення наступні:

1-ий платіж – 25 тис. (25% вартості) у серпні 2021 року,

2-ий платіж – 20 тис. (20% вартості) у листопаді, 2021 року,

3-ій платіж – 20 тис. (20% вартості) у лютому, 2022,

4-ий платіж – 20 тис. (20% вартості) у квітні, 2022,

5-ий платіж – 15 тис. (15% вартості) у вересні, 2022

  • При участі у програмі за вартістю 110 тис. грн., розмір платежів та термін їхнього здійснення наступні:

1-ий платіж – 27,5 тис. (25% вартості) у вересні 2021 року,

2-ий платіж – 22 тис. (20% вартості) у грудні, 2021 року,

3-ій платіж – 22 тис. (20% вартості) у лютому, 2022,

4-ий платіж – 22 тис. (20% вартості) у квітні, 2022,

5-ий платіж – 16,5 тис. (15% вартості) у вересні, 2022

Крок 1

  • Заповнити аплікаційну форму
  • Пройти вступну співбесіду
  • Надіслати на [email protected] аплікаційну форму та пакет документів, який включає:
    – Есе на тему «Я як Клієнт: мій найкращий і найгірший досвід».
    – скан-копії українського та закордонного паспортів.
    – копії диплому про вищу освіту.

Крок 2

У зазначений час пройти на додаткове вступне випробування (додатковий тест з менеджменту для тих, хто має іншу спеціальність ніж “Менеджмент” за попередньою освітою. Дане випробування є необхідною умовою допуску для подальших випробувань.

Крок 3

Якщо вступ відбувається на основі диплому бакалавра: зареєструватись на ЗНО з англійської мови та пройти його.

Крок 4

Подати документи на вступ в Приймальну комісію ВНЗ «Український католицький університет» яка знаходиться за адресою Свєнціцького 17, ауд.120 або за посиланням, яке буде доступно в часі вступної кампанії.

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ:

  • заява в паперовій формі
  • диплом державного зразка про здобутий освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавра, спеціаліста, магістра за особистим вибором оригінали та додаток до нього або копії;
  • копія документа, що посвідчує особу та громадянство (1, 2, 11 сторінки) або копію ID-картки із реєстрацією про місце проживання;
  • копію ідентифікаційного коду;
  • копія екзаменаційного листка вступних випробувань з використанням організаційно-технологічних процесів здійснення зовнішнього незалежного оцінювання для вступників, які складають ЗНО;
  • копію військового квитка або приписного свідоцтва (для хлопців), крім випадків, передбачених законодавством;
  • шість кольорових фотокарток розміром 3х4 см;
  • есе на визначену програмою тематику.

Детальна інформація: https://vstup.ucu.edu.ua/magistratura/yak-podaty-dokumenty/

Крок 5

За умови допуску до здачі вступних випробувань згідно встановленого графіку здати:

Іспит з англійської мови ( ЗНО, якщо вступник поступає на основі освітнього рівня бакалавр та внутрішній іспит, якщо вступ відбувається на основі магістра (спеціаліста))
Фахове вступне випробування, яке  проходить в комбінованому форматі і передбачає :
Виконання математичних завдань, яке має продемонструвати здатність вступника логічно мислити та проводити розрахунки.
Вирішення бізнес-кейсу, який повинен показати, як кандидат працюватиме в умовах невизначеності, в тому числі, як продемонструє лідерські задатки та вміння вирішувати проблеми, здатність бути гнучкими і сприяти командній роботі
Співбесіди, щоб зрозуміти основну мотивацію кандидата до навчання, його/її очікування від програми, здатність працювати в команді з іншими учасниками програми

Крок 6

За умови успішної здачі вступних випробувань принести в приймальну комісію оригінали диплому та додатку до нього.

Центр абітурієнта УКУ

Графік роботи:

З понеділка по п'ятницю
10:00 - 17:00
Перерва з 13:00 по 14:00

Ел. пошта:

Viber icon TIKTOK icon