Клінічна психологія (психодинамічна терапія)

Модель навчання на магістерській програмі клінічної психології (психодинамічна терапія), поєднує в собі три основні принципи навчання психотерапії: розвиток самосвідомості, практичне навчання під супроводом фахівців з міжнародним визнанням та відповідною освітою (безпосередньо на базах практики) і засвоєння теоретичних знань.

Тривалість навчання – 1 рік 10 місяців.

Навчальна програма складається з гуманітарних, фахових дисциплін, а також предметів за вибором студента. Навчання передбачається не тільки в аудиторіях, але й на клінічній базі – у Львівському обласному клінічному психоневрологічному диспансері, який вже 15 років працює за Європейською інноваційною моделлю.

Знання та компетенції випускника:
– психоаналітична теорія в її ґенезі та сучасному трактуванні з опорою на сучасні результати досліджень у галузі нейронаук;
– глибинно-психологічне розуміння та діагностики феноменів психічного та психопатології;
– міждисциплінарні питання, які стосуються взаємозв’язку психоаналізу з соціальною психологією, медициною, релігією та  гуманітарними науками, де принципи психоаналітичного тлумачення можуть бути прикладені до різних сфер людської діяльності;
– сфера психотерапевтичної допомоги з опорою на глибинно-психологічне осмислення.

Перелік дисциплін для вибору:

  • Наукова парадигма психоаналізу
  • Сучасні психодинамічні концепції
  • Теоретико-казуїстичний семінар з психоаналізу та психоаналітичної психотерапії
  • Теорія та практика діагностики у психоаналізі
  • Теорія та практика психоаналітичних інтервенцій
  • Теорія групового психоаналізу
  • Прикладний психоаналіз у сфері літератури та візуального мистецтва
  • Психоаналіз влади і політики
  • Психоаналіз і релігія
  • Психологія організації життєвого простору особистості
  • Психоаналітичні концепції психосоматичних розладів
  • Психоаналітичні теорії стосунку
  • Гендерні теорії у психоаналізі
  • Наративний метод в психології в контексті герменевтичного підходу
  • Психодинамічні напрямки сімейної психотерапії
  • Концепції діади та тріангуляції у психоаналізі
  • Психоаналіз в педагогіці
  • Теорія символу в психоаналізі
  • Теорія критичного мислення
  • Концепції раціональності
  • Дитяча психодинамічна психотерапія
  • Групова дитячо-юнацька психотерапія

Програма навчання передбачає також інтенсивні заняття з англійської мови, вивчення окремих дисциплін іноземною мовою. Важливою компонентою навчання на програмі є курси провідних гостьових викладачів з України та з-поза її меж (Німеччини, Австрії, Польщі та ін.), літні міжнародні школи, міжнародні стажування, навчальні подорожі.

Більшість занять відбуватимуться у формі семінарів, практичних занять і дискусій. На відміну від традиційного лекційного формату, такі дидактичні методи дозволяють розвинути навички аналітичного та критичного мислення, розвивати герменевтичні здібності, що є особливим компонентом діяльності фахівця з психодинамічної терапії. Важливим аспектом навчального процесу є також онлайн-навчання.

Магістерська програма передбачає стаціонарну та модульну систему навчання. Такий формат буде зручним для тих, хто вже працює і хоче здобути додаткову освіту. Студенти модульної системи навчатимуться блочно, а також матимуть три тижні для безпосередньої практики під наглядом супервізорів, акредитованих викладачів та терапевтів різних напрямків психодинамічної терапії.

Умови вступу. Вступне випробування передбачає кілька етапів: тестування з базових психологічних дисциплін, аналізу консультативних та дослідницьких навичок та мотиваційної співбесіди.

Програма фахового вступного іспиту

Програма фахової співбесіди

Програма вступного іспиту з іноземної мови